Dess inser att hon borde dammsuga..

JA!
Jag hatar att dammsuga, det är nog det allra värsta jag vet inom städning.
   Fast det sitter nog allra mest i lathet. Sist så lovade jag Elsk i 5 dagar att jag skulle ta och dänga fram dammsugaren och göra rent lite golv, men han lessnade och slet fram den själv. Och såklart så ledde ju allt detta till lite tjafs.
   Så idag så SKA jag göra det UTAN att han ska behöva tjata på mig! ^^

Ja just det ja, ang. FK, jag vet inte ännu hur det har blivit, få skriva ett inlägg senare och säga om skiten löst sig eller ej... För just nu har jag ingen aning.. :/

Bäbisen växer och mår gott i magen på mig, men jag börjar bli less. Det är tungt, det gör ont och är jobbigt! Så jag längtar med andra ord som bara den till den lille vill komma ut.
   Den 13/1 ska jag till BM, spännande och se hur allt ser ut! Jag älskar att lyssna på hjärtljuden! ^^

Idag fyller ju både Kusin Daniel, OCH systerdottern Natalie år! Grattis!!
Får förbanne mig inte glömma att messa kussen och gratta, lilltjoppan ska jag förbi med en liten present till, och tigga mig lite tårta! ;)

Noe, jag har nog inte så mycket mer att tillägga till detta inlägg..
Ska ju som sagt ta och dammsuga lite, bäst att göra det på en gång så man inte går och drar på det. För då blir det aldrig gjort!..


Kisse & Madicken!

Våra underbaringar, Kisse och Madicken! ^^


V. 36+5.   v. 36+5

9/1-09. V. 36+5!
(ja, jag vet, jag ser allmänt sliten ut på det första kortet.. )


PussHejs!
//Dess

Kommentarer
Postat av: Kickan

Näh, för jag har ingenting att uppd. om för det händer aldrig något!

2009-01-09 @ 15:21:34
Postat av: Ida

Du är så söt, lilla tjokkis :) <3

2009-01-09 @ 19:58:36
URL: http://un4giveabl3.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åh, du ser inte alls allmänt sliten ut, du är jämt fin! Nu måste du uppdatera ofta så man märker när de blir ett glapp och kan tänka sig att du fått bebisen ;)

2009-01-10 @ 11:42:10
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej Dessi ; ) ...

allt är bra med oss, tiden går så ruskit fort,

och snart är det din tur!? ; ) hur känns det!

Vad tror du det blir för liten krabat? ..

sköt om dig! massor av kramar!

2009-01-13 @ 10:33:03
URL: http://erjca.blogg.se/
Postat av: Kickan

Ptja, det gick väl hyfsat, lite svårt första gången, jobbigt är det också.

2009-01-13 @ 16:19:16
URL: http://xsvanberg.blogg.se/
Postat av: Gela

Jag hatar också att dammsuga!!! Det är verkligen det värsta av all städning! Jag tycker för övrigt om att städa men man drar sig för att dammsuga! Haha! Jag brukar säga till Martin att jag kan ta all städning bara han dammsugar! Hehe! Både jag och han tycker det är en bra deal! :) Nu är det banne mig inte länge kvar!!! Ååå.. jag blir ju tokig, undrar då hur det känns för dig att vänta! Puss på dig gumman!

2009-01-13 @ 21:41:07
URL: http://geliz.blogg.se/
Postat av: Linda

vi fick post :D Hahahahaha.. Men jag skrev ingen lapp!

2009-01-15 @ 17:05:29
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0