Men va.. ?!

Jaa, jag skrev ju som sagt ett jäääkla långt inlägg igår. Och jag VET att jag tryckte på "spara och publicera"-knappen.. Men kom det upp ngt inlägg då? Nope... Så jag tänkte att det kanske lär ta ett tag, för ibland kan dte ju vara så pissigt, att inläggen inte kommer fram på en gång.

   Hursomhelst, jag tänkte ju som sagt att det skulle komma fram, i sinom tid, meeen. Idag när jag kollade så fanns där inget inlägg. Så jag publicerade det idag istället.. Så ni får ha lite överseende, för inte i helskotta orkar jag sitta och ändra?! NEjdu, där kommer lathetsministern i mig fram, minsann!


Nyårsfirandet var verkligen hur roligt som helst! Maten, sällskapet, lekarna, ALLT!! Jag hade verkligen huur roligt som helst!


Thnx Karro & Henriksson för en ypperligt trevlig kvälll! Jag är supernöjd!!

Och det roliga är att min karl också hade skoj, fast han var en nykter en! ;) Han jobbar ju idag, stackarn. (Det var delvis därför han var nykter och för att han har en vääldigt tjokk sambo) ^^
   Pratade med han i fonen idag, han var imponerad att man kan ha så kul, fast man är nykter! ;) Meen, det visste ju jag redan! Haha,
  

Lite pics från Nyårsafton o8!




En NyårsKarro!
Vackrast i staan! ^^




En och två styckna Henriksson-are!




Fröknarna Karolina och Linda hade dukat superfint!




Middagsdags!
(Jonte, Linda, Jag å Elsk)




En halv Linda, Jag (med udda min), Elsk, David och en stycke Amanda!




Ni kollar ju åt FEL håll?! ^^
David, Fredrik och Amanda. (och en Henriksson i bakgrunden)




Efter maten så lekte och lekte och lekte vi! :)...




...Mitt lag vann, såklart!
Meeen Elsk, som var i motståndar-laget, var inte nöjd med beslutet, så han skrev en protest-lista.. Haha!
Så ett, tu, tre så blev det oavgjort! Osportsligt!




Jippi..


   
Singstar plockades fram!



 
Och det hade vi mycket roligt åt!
Jag garvade så att jag trodde att jag skulle dö!
Magknip till 1000!



Kärleksparet precis innan 12-slaget!




Jag älskar dig!


Men sådär ja, då var året 2oo8 avklarat!
Undra hur o9 kommer att se ut?
En sak är då säkert, bäbis kommer ju in i vårat liv och förgyller tillvaron! ^^
Och jag ser fram emot ännu ett år med mina nära och kära!

Ne, dags att göra någon nytta!

Ses!
//Dess


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vi hade verkligen riktigt kul igår. Dock inte lika roligt var det imorse när man klev upp och såg bombnedslaget :P Men det är väl sånt som hör till ;)

2009-01-02 @ 00:05:23
Postat av: Karolina

Btw, skum bild på ja. Ser ju ut som om jag har större mage än du har :P

2009-01-02 @ 18:53:08
Postat av: Victoria

Vad kul med bilder, ni ser så lycliga ut tillsammans! så härligt! =)

Men du, GRATTIS till förlovningen!!!! :D



Pussokram!!

2009-01-04 @ 12:33:15
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vet att det börjar bli tjatigt, men FAAN vad jag saknar dej gumman!!! Och vad fin du är, blir alltid sådär löjligt tårögd när jag får se bilder på mitt favvogummi, och sen när man får se glimtar av bäbismagen så droppar det en liten glädjetår ner på kinden, så glad för din skull Älskling!!!

2009-01-04 @ 23:26:29
URL: http://sniskan.blogg.se/
Postat av: Christina

Heej! Nu är det inte länge kvar ser jag.. :) Vad spännande!! Hur nervös på en skala? :) Hoppas allt är bra! Kramkram

2009-01-06 @ 12:34:12
URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till förlovningen stumpan! :D Snart kommer kärleksmiraklet hihi. KRAM!

2009-01-07 @ 16:29:19
URL: http://stoniie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till förlovningen stumpan! :D Snart kommer kärleksmiraklet hihi. KRAM!

2009-01-07 @ 16:30:25
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0