Men hejsan, främlingar! ;)

Ursäkta fördröjningen, verkligen!


Men rackarns, det finns verkligen inte så mycket tid till övers när man har en liten bäbis hemma..
Och tyvärr så är datorn inte det första jag har prioriterat när jag har fått tid över. Nope, sömn, tv:n eller hushållet har legat högt på min "to-do" lista..

Dagarna knallar iväg och våran lilltös växer med brak-steg! Usch vad tiden går fort! Kan ni fatta att idag, måndag, så är det 5 (!!!) veckor sedan som jag klämde ut henne!
Ofattbart!

Jag kan fortfarande inte förstå hur man kan älska en människa såhär mycket, och min kärlek till våran lilla dotter växer och blir större för varje dag som går.

Jag känner mig som den lyckligaste i heeela världen! Jag har verkligen världens finaste familj!!!!


Här kommer lite bilder ^^


Desireé Edlund och Kristoffer Johansson,Umeå,
fick den 26 januari på Umeå BB en flicka, Joulina,
som vägde 3 290 gram och var 48 cm lång.
Foto: Sandro

Lite bilder från förlossningen/BB..



Ont, ont.. det gör ont. Yes Box!




Kristoffer tyckte minsann att lustgasen var spännande och mycket mycket..




ROLIG! ^^




Yeeej, nu jäklar föder vi barn!!!! Rock´n Roll Dude.


   

Ca en timme senare, den (trötta) lilla lyckliga familjen!




Lilla fikabrickan. Mums!




Barnmorskan och barnmorske-studenten!
Otroligt duktiga!!


 

Världens stoltaste pappa!




Vårat lilla underverk!
Visst är hon vacker?!


Hemkomna! ^^




Tröttsamt att komma hem...




Lilla Joulina och hennes kusin Natalie.
(Som blev tvärstor sedan man kom hem med lillan..)




Jag tror minsann att Kisse och har tvärvuxit...




Lilla rödöga.. ;)




Mysigt att ligga på mormors bröst.




Ni skulle bara VÅGA ta min napp!!
Miiin, den är min!




Powernap!




Badtajjm, lite skeptisk är jag minsann..




Försöker slänga fram ett leende! ;)




I morfars trygga famn för första gången!




Hälsar på Pappas Mormor och Morfar
uppe i Harrvik.








Fem Generationer!




Fem Generationers AIK-are! ;)




Hmm, är det här min näsa?


Jaa, det var lite bilder det. Ska verkligen försöka att uppdejta bloggen mer och med jämnare mellanrum hädan efter! Nu måste jag gå och ta upp en liten nyvaken schejj från hennes säng!

Se ya!

(Och förresten, TACK för alla grattis hälsningar!!!)

//Dess


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad söt hon är ;)

2009-03-02 @ 16:25:52
Postat av: Gela

Oj oj oj.. de é ju nästan så att ja börjar gråta.. Va underbart det måste vara! Jag får då rysningar i hela kroppen! :) Va kul med mer bilder på lillan :) Puss på dig!

2009-03-02 @ 17:43:46
URL: http://geliz.blogg.se/
Postat av: Johan

Va söt hon är lilljänta :) Men ja tvivla på att de va Kristoffer som skulle ha masken på sig?!?!?! Hehe ... Hoppas allt går bra för er =)

2009-03-02 @ 18:10:53
Postat av: Sandra

Åh så roligt det var att läsa! :) Se till att uppdatera mer nu- gärna med jämna mellanrum, så man får höra hur allt går! ;D



STOR KRAAAM!

2009-03-02 @ 20:09:38
URL: http://stoniie.blogg.se/
Postat av: Anonym

WHAT THE HEEEELL! Ska hon måsta bli en aik'are?! :P

2009-03-02 @ 23:17:27
Postat av: Marina

Shiit!! Hon är så j'vla söööt!!! Helt underbar!! Det måste ligga i släket våran! :P hehe.

Hoppas ni ha det bra!

Pusskramhej!

2009-03-02 @ 23:40:22
Postat av: Joanna

Försökte gratta i ditt förra blogginlägg, men det gick inte?! Nåväl, säger grattis nu iaf! Jättegrattis till er!

Superfin liten tjej ni fått! :)



Hoppas ni har det bra! :)

Kram / Joanna

2009-03-03 @ 13:43:17
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Sofie & Tobias

Som vi har väntat på en uppdatering! ;p Äntligen! Vad kul att se alla bilderna!! Hon är verkligen helt underbart söt! Massor med lyckönskningar från oss :) Kramar! ps. hoppas vi får se underverket nån gång framöver ;)

2009-03-03 @ 14:00:53
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Hannah Nilsson

Grattis!!! De gjorde ni bra, vilket underverk!! Kramar från Östersund

2009-03-08 @ 12:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0