rest in peace !

Nu.

Nu är lilla söta Madicken i katthimmelen.

Hoppas att du får det bra där med alla andra söta kissekatter!


Fy vad jobbigt..




Och det blir så att Kickan adopterar Kisse..
Tack Kickan!

Det gör ont i hjärtat på mig, något så jävulusiskt!!
Jag vill bara gråta ögonen ur mig..!
Det är ju inte konstigt med tanke på att jag har ju haft henne i ca 5 år, och hon har ju alltid varit min lilla älskling...
Vet att jag kommer att ångra mig, men detta är till det bästa.
Hon får det bäst hos Kicks, där får hon äta och bli fet! ;)

åh uuuusch vad jobbigt..

//D

Kommentarer
Postat av: Gela

Lilla gumman.. Förstår att det måste kännas as jobbigt! Lider med dig! Puss

2009-03-15 @ 01:05:08
URL: http://geliz.blogg.se/
Postat av: Kickan

Jamen, int ska du va rädd för det int! Kattmobilen har du väl kvar, bara slå en pling ;)

Du får ju träffa henne igen jue =) Hon ska ha det bra den lille keatten hos mig :D :D Puss!

2009-03-15 @ 13:07:38
Postat av: Anonym

Dödade ni katten för att den klöste på väggen??? Fick hon ens en chans att bättra sig? Min katt klöste på vår nytapetserade vägg, men slutate med det igen, det var bara något tillfälligt precis när det var nytapetserat!

2009-03-15 @ 14:08:29
Postat av: Till dig, anonyma människa

Fegt av dig att inte ens skriva vem du är, eller vad du heter.

Varför vi valde att ta ner madicken har du inte med att göra. Och skriver du inte ens vem du är, så har du absolut inte med det att göra. Det fanns många andra orsaker till att vi valde att ta ner henne, men väggen var droppen som fick bägaren att rinna över. Kom inte och tro att det var ett lätt val, för det var det inte. Nästa gång du väljer att skriva en åsikt, tala då om vem du är. Mh //Desireé

2009-03-15 @ 18:10:37
Postat av: Sibylla Gagner

Hej min älskade systerdotter

Jag har suttit och läst hela din blogg nu :) helt underbar. Mycket skratt och en och annan tår som har trillat nerför kinden. Men du är för härlig.

Jag älskar dig. Tack för att du finns.



Kramis och Pussis

2009-04-01 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0