Torsdag.

Nu jäklar..

Ja, som alla säkert vet, så har vi ju 2st katter. Kisse & Madicken..
   Kisse har jag haft i ca 5 år och hon är min lilla ögonsten (eller iaf på 2:a plats efter Joulina) och Madicken är ca 1 år, och världens tråkigaste katt.. Hrm.
   Och, nu är det ju så att någon av kattjäklarna har påbörjar ett enligt mig, inte ett okej beteende, att riva på tapeterna.. Och detta är en NYTAPETSERAD VÄGG!!

Så nu är varken den ena, eller den andra katten något värd. Fy fan.

Så vi ska nog ge Madicken (för vi tror att det är hon som river på våra tapeter..) till min kära arbetskompis Kajsa (om hennes hyresvärd tillåter det..)..
   För det känns förbannat onödigt att ta bort kattskrället om det inte är hon som massakerar våran vägg, eller Kajsa ska iaf ta henne på prov till en början, och jag hoppas att hon kommer att vilja ha kvar henne, för jag vet att hon kommer att ta myycket bra hand om henne...

Och sen om det är Kisse, ja. Jag kommer att gråta ögonen ur mig, och det kommer att bli förbannat jobbigt. (usch, usch, usch!) Men OM det nu är hon, så måste vi ju ta bort henne. För vi kan ju inte låta henne fortsätta att klösa på våra tapeter!?!

Jaa, den dagen, den sorgen..



Igår så var vi på läkarbesök på BVC.
Och våran lilla sötsak blir ju bara större och större! ;)
   Hon är redan 6 veckor och 3 dagar! WOW!!!
Tiden springer ju iväg...

Nu väger hon iaf 4370gr och är 55,7cm lång! (herregud,snart springer hon ju..)
  Och det är ju nu som hon börjar bli rolig! Hon är så medveten när man pratar med henne,
har börjat lite smått att jollra (eller hon måste oftast kämpa med att få fram ett ljud, och det kommer efter en stunds kämpande!) och ler!
   Det är ju det som är det härligaste! Att hon ler när man pratar med henne!!
Då smälter hon mammas hjärta på en bråkdels sekund!
   Åh, jag blir alldeles tårögd.. !



Stor schejjen ligger och vilar i mammis och pappis säng! ^^

Och snart så är det helg, undra vad man då ska hitta på?!
Jag skulle nog mest av allt vilja åka hem till min mammi och pappi, men det lär ju inte bli.. :(
Jag saknar dom..

Måste bara säga...

Ett stoooort Grattis till Min Käre kusin Sandra Lundsten och hennes Ralf som fick en liten tös inatt!!!! Grattis, Grattis, Grattis!!! <3

Nej, dags att..?
...Göra någon nytta..

Puss!!
//Dess

Kommentarer
Postat av: Christine

Ja saknar dig massor gummis.. Jätte grattis till eran super söta dotter! Hon är riktigt vacker.. Ja är kvar i Härnösand å pluggar bara.. givetvis hör ja ju av mig om de är så att ja kommer uppöver :D

De känns som om de är hundra år sen å lite till sen vi sågs ju, saknar att bara skratta å umgås m dig ju sötnosen.. kram å muk

2009-03-12 @ 19:45:14
URL: http://christinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN inte kisse! Hon är min älskling, tänk på kattmobilen och allting.

Ow, förresten hon är söt som sockre! Jag skulle vilja pussa på den lilla Joulina mer är allt i världen.



Hon har mitt hjärta ! :) :)

Saknar dig honey! (Höh, jag häll på skriva hoe, missade massa bokstäver)

Puss, och hälsa das family!

2009-03-12 @ 20:01:05
Postat av: Jenny

Hej love! Lucy klöser faktiskt också på tapeten, det är sån där bucklig tapet som man pillade på själv när man var liten.. Men hur som helst är det bara på ett enda ställe, så jag ska sätta en klösbräda där. Men det är jobbigt att inse att ens älskling gör dumheter i smyg bakom ryggen på en.. :S Längtar tills jag får träffa dej och lilla Joulina gumman, tänkte vi skulle boka det där hotellet och åka upp snart, men måste ju prata med dej och höra när det passar.. Love you! Puss

2009-03-12 @ 20:29:38
URL: http://sniskan.blogg.se/
Postat av: Christina

Joo jag har haft det bra, jag ska inte klaga. Är fortfarande sjuk så det är lite trögt.. Men pappa har varit här, det lever man på länge :) Va skönt, magsjuka är ju så jääkulst jobbigt.. men du, jisses vad hon verkar växa!! Tycker ju att det var nyss jag träffade dig med stormagen :) haha... Vi får höra ihop oss någon dag och träffas! Min telefon gick sönder, och nu har jag en ny, men ditt nummer blev lost, så messa mig ditt nummer sweeto.. Hare bra! Kramar

2009-03-12 @ 20:36:11
URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: Joanna

Visst är det underbart när dom ler?

Det får det jobbiga att blekna.

För inte är småbarn alltid en dans på rosor inte ;)

Antons leenden är det bästa jag vet.



Och trisst det där med katterna.

Tyvärr är det så att katter älskar när det är nytapetserat. Varit med om det där jag med.

Dom brukar ge sig. Men just när det är

nytapetserat så är dom tokiga i det. Det är något med lukten.



Hoppas ni har det bra!

Kram från oss!

2009-03-13 @ 01:31:30
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Ma

2009-03-13 @ 20:08:08
Postat av: Maria H

Tiden springer verkligen iväg! Jag tyckte att vi nyss kom hem med våra barn men de är snart 7 månader sedan!

Vad söt Joulina är! Och vad lång hon blivit, 55,7cm, wow!

2009-03-13 @ 20:10:14
URL: http://familjenhallman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0