Totalt värdelös..

Kan man ju verkligen säga att man är. Finns nog inte ens kvar någon läsare där ute va?

Hursomhelt, funderar på att ta upp bloggandet igen.. Får väl se hur det går?! ;)

Just nu är min mamma här och hälsar på/är barnvakt. Så himla roligt att få ha henne här, försöker så ofta jag kan att locka hit henne, är ju så mysigt att få rå om henne. Hoppas bara att hon trivs att vara här, haha, lär väl märkas när hon åker hem om hon vågar sig hit igen, efter nästan 2 veckors barnvaktande! ^^

Varför hon är här och är med barnen är ju för att jag har skaffat mig ett jobb. Det är på en caféteria på västerslätt. Trivs faktiskt bra, synd bara att det är kvällar.. Men det får helt enkelt funka så länge som det funkar. Ett jobb måste jag ju liksom ha att gå tillbaka till när Vilgot ska inskolas på förskolan. Och det blir i Augusti. OJoj, knappt ett år och fsk redan. Känns tufft mot honom, men funkar det inte så får jag väl lösa det på något annat sätt..? (dock så blir han ju ett år 2 veckor efter inskolningen) Men men, andra barn har ju klarar det, så varför skulle inte min lilla biff fixa det? ;)
Det kommer ju inte heller att bli så långa dagar för varken Joulina eller Vilgot, när jag jobbar så börjar jag vid två, och Kristoffer slutar normalt vid 15.30, så det känns ju bra. :)

Snart har jag och min älskade make varit äkta par i ett år, helt sjukt vad tiden går. Fortsätter det såhär så är vi snart uppe i 10!
1 år och kärleken är lika stark som när jag föll för honom, om inte starkare! <3

Mitt hjärta, mitt liv, mitt allt! <3



Och 2 stycken friska, underbara barn har vi fått också. Fan vad man har det bra!! Jag älskar mitt liv!!!



//Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0